Salgs- og Handelsbetingelser

1. Generelle oplysninger
Dykkerklubben Narhvalen
Sanderumvej 154D, 5250 Odense SV
CVR nummer: 33304293
Kontakt mail: kasserer@narhvalen.dk
Mobil telefon: 26 22 88 76 (kasserer Christina Eckhardt)

2. Anvendelse
Disse salgs- og handelsbetingelser gælder for køb af arrangementer, medlemskaber og andre tjenester via vores hjemmeside.

3. Tilmelding og betaling

Tilmelding til arrangementer og medlemskab sker via vores hjemmeside.

Betaling sker online via  MobilePay.

Ved gennemført betaling modtager du en kvittering pr. e-mail.

4. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms, medmindre andet er oplyst. Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel, dog ikke efter bekræftet køb.

5. Afbestilling og refusion

Afmelding af arrangementer skal ske skriftligt til kasserer@narhvalen.dk senest 2 dage før arrangementet for at opnå refusion.

Ved arrangementer med bestilling af mad udefra skal deltagelsen afmeldes senest en uge før for at opnå refusion, det vil fremgå særskilt i opslaget (julefrokost, smørrebrødaften).

Medlemskaber er som udgangspunkt bindende for den betalte periode og refunderes ikke.

6. Ansvarsfraskrivelse

Foreningen kan ikke holdes ansvarlig for aflysning af arrangementer pga. uforudsete omstændigheder.Ved aflysning vil deltagergebyret blive refunderet eller tilbudt overført til et andet arrangement.

7. Behandling af persondata

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning og vores persondatapolitik.

8. Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på [e-mailadresse/telefonnummer].

9. Lovvalg og værneting
Disse handelsbetingelser er underlagt dansk lovgivning. Eventuelle tvister afgøres ved de danske domstole.